خرید سوله دست دو

سوله دست دو کیلویی، قیمت سوله دست دو و خرید سوله دست دو

ساخت سوله نو مزایای خود را دارد اما ممکن است شما به خاطر هزینه و سرعت عمل قصد خرید سوله دست دوم را داشته باشید، با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی درباره خرید سوله دست دوم به دست آورید.

فروش سوله دست دو کیلویی

به ندرت پیش می‌آید که کسی قصد فروش سوله خود را داشته باشد اما غیرممکن نیست مخصوصاً در سوله های دولتی بیشتر این اتفاق می‌افتد.

اما اینکه برنامه‌ای به نام فروش سوله دست دو، آن هم در این حجم زیاد و تبلیغات گسترده‌ای که وجود دارد اصلا منطقی نیست…

چرا که صاحبان سوله‌ها به ندرت قصد فروش سوله‌های خود را دارند و هیچ توجیه اقتصادی برای این کار وجود ندارد اگر آنها بخواهند مساحت سوله‌های خود را بیشتر کنند می‌توانند بدون فروش سوله قبلی خود اینکار را انجام دهند و اگر بخواهند کار خود را رها کنند یا تغییر مکان دهند، مشتری برای خرید ملک تجاری آنها وجود دارد.

خرید سوله دست دو
خرید سوله دست دو کیلویی

پس این همه سوله دست دو کیلویی چطور وجود دارد؟؟؟

همین الان تلفن خود را بردارید و به فروشنده‌ای تصادفی که از طریق گوگل پیدا کرده‌اید تماس بگیرید. حال هر ابعاد دلخواه را که مد نظر دارید بگویید، چه جوابی شنیدید؟ شما هرنوع سوله در هر ابعادی که بخواهید از نوع دست دو موجود دارند!

لطفاً در مورد زمان تحویل هم جویا شده و گوشی را بگذارید، این بار با شخص دیگری تماس بگیرید و در مورد فروش سوله فرضی خود صحبت کنید.

به نظر شما کسی که سوله دست دوم می فروشد نباید خریدار آن هم باشد؟

خرید سوله دست دو کیلویی

آیا فروشندگان سوله دست دوم کلاهبردار هستند؟ خیر دوست عزیز، آن‌ها فقط به شما تمام واقعیت را نمی‌گویند.

 آنها سوله شما را با آهن آلات و ضایعات و ورق نوردی دست دو می‌سازند.

اگر شما قراردادی نزد ما یا هر سوله‌ساز دیگری برای ساخت سوله نو و نه دست دوم ببندید در بندهای آن‌ها اشاره دقیقی به نوع جنس، ضخامت و گاهاً برند آهن آلات و مصالح مورد استفاده وجود دارد…

تا الان درمورد سوله‌هایی صحبت کردیم که از سوله بودن انها مطمین نبودیم اما اگر واقعاً به سوله دست دو برخورد کرده و از اجناس و فروشنده مطمئن بودید چکار کنید؟

  • پیشنهاد اول ما اینست که سوله را در محل نصب قبلی رویت کنید و به شهر نصب سوله هم توجه کنید چرا که طراحان سوله بسته به شهر و آب و هوای آن شهر استحکام سوله‌ها را متفاوت طراحی می‌کنند.

  • دفترچه محاسبات سوله را ببینید و به تایید نظام مهندسی شهر خود برسانید.

  • به سوله‌های دِمونتاژ شده اعتماد نکنید! هیچ انباری وجود ندارد که ظرفیت بارگیری این همه سوله دمونتاژ شده را داشته باشد و اگر این کار را قبول کردید ضمانت نصب را هم در قرارداد خود قید کنید چرا که با مشکلاتی چون جفت و جور نبودن سازه ها و پیچ و مهره ها برخورد می کنید.

  • سازه های دست دوم را قبل از تحویل رنگ آمیزی می کنند شما قطعات را قبل از رنگ آمیزی ببینید و به سلامت آهن‌آلات خود توجه کنید.

سوله‌های دست دوم واقعی معمولاً تیر ورق هستند و بر اساس وزن آهن آلات بسیار سنگین تمام می‌شوند.

 

پیشنهاد ما به شما این است که قیمت سوله‌های نوع خرپا را برای خود محاسبه کنید و با قیمت سوله دست دوم واقعی مقایسه کنید آن وقت بر اساس این معیار منفعت خود را بسنجید و تصمیم بگیرید سوله دست دو کیلویی یا سوله خرپا؟

شما می توانید برای اطلاع از قیمت سوله خرپا با شماره 09131900074 تماس بگیرید

یا به صفحه استعلام قیمت سوله رفته و این فرم را برای دریافت قیمت سوله خود تکمیل کنید.

 شما همچنین می‌توانید با مطالعه مقاله انواع سوله‌ها با سوله‌های خرپای و سرعت ساخت و نصب ان‌ها آشنا و حتی شگفت زده شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید